اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد انتخاب شدند اسلوونی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری نشست سازمان ملل برای ادای احترام به شهید آیت الله رئیسی معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کاهش آمار طلاق در خراسان رضوی وزیرخارجه فرانسه: بعضی کشورها با به رسمیت شناختن فلسطین به دنبال ژست سیاسی برای انتخابات اروپا هستند شهید رئیسی چگونه مدیران کشور را انتخاب می‌کرد؟ + فیلم صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همایش «سرآغاز حرفه‌‌گرایی» ویژه روان‌شناسان و مشاوران استان در مشهد برگزار شد | شهید رئیسی در حوزه مشاوره به‌دنبال تخصص‌گرایی بود رایزنی سرپرست وزارت خارجه ایران و وزیرخارجه ارمنستان ازدواج آسان موجب آرامش، نظم و پیشرفت در جامعه می‌شود مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین‌نامه است سازمان جهانی بهداشت: شرایط در غزه «به شدت فاجعه‌بار» است
سرخط خبرها

فرمانده کل ارتش: اجازه کوچک‌ترین خدشه به استقلال کشور داده نشده است| ایران هر روز قوی‌تر پیش می‌رود

  • کد خبر: ۱۲۶۲۱۰
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
فرمانده کل ارتش: اجازه کوچک‌ترین خدشه به استقلال کشور داده نشده است| ایران هر روز قوی‌تر پیش می‌رود
فرمانده کل ارتش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز بالنده‌تر و قوی‌تر با اقتدار به پیش می‌رود و پرچم استقلال کشور عزیز در جهان برافراشته است و تاکنون اجازه کوچک‌ترین خدشه به استقلال کشور داده نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه بیستمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش که در مرکز آموزش شهدای وظیفه ٠١ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: پیشاپیش هفته دفاع مقدس را که یادآور روز‌های حماسه و خون است، گرامی می‌داریم. به شهدای دفاع مقدس درود می‌فرستیم و آن روز‌هایی را که برای آزادی‌خواهان و حق‌طلبان دنیا که الگو و سرمشق‌آفرین است، گرامی می‌داریم.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به حضور افسرانی از «فراجا» در این دوره آموزشی عنوان کرد: امسال هم توفیق حضور جمعی از فراجا را در میان افسران ارتش داریم؛ فراجا یکی از بخش‌های خدوم، پرکار، سودمند و مفید برای ملت عزیز است. کارکنان فراجا به‌عنوان مدافعان امنیت و نظم اجتماعی، در جای جای این مملکت مشغول به خدمت به مردم هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

امیر موسوی سپس با اشاره به خدمات و تلاش‌های سخت و شبانه‌روزی نیرو‌های کشوری و لشکری در ایام اربعین گفت: امسال حرکت بزرگ شبانه‌روزی را که ده‌ها برابر سال‌های گذشته در آن خدمت‌رسانی شد در عرصه اربعین حسینی شاهد بودیم که جای قدردانی و تشکر دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: برابر قانون اساسی، ارتش ماموریت پاسداری از استقلال کشور را برعهده دارد. شما افسران و فرماندهان آینده چنین ارتشی هستید که آمده‌اید این ماموریت بسیار مهم و حیاتی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. پیشینیان ما تا امروز با تمام توان خود، بار سنگین این مسئولیت خطیر را بر دوش گرفته‌اند و از آن سربلند بیرون آمده‌اند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز بالنده‌تر و قوی‌تر با اقتدار به پیش می‌رود. پرچم استقلال این کشور عزیز در جهان برافراشته است و تاکنون اجازه کوچک‌ترین خدشه به استقلال کشور داده نشده است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها، کینه‌ورزی‌ها، اقدامات خصمانه و تهدیدات دشمنان این انقلاب و دشمنان این آب و خاک، حتی یک وجب از خاک پاک این کشور به دشمن داده نشده و تمامیت ارضی آن حفظ شده است. این یعنی ماموریت ارتش با کمک ملت و سایر نیرو‌های مسلح به خوبی انجام شده و ارتش سربلند است.

امیر سرلشکر موسوی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش تاکید کرد: پیشینیان شما در زمین، هوا و دریا جنگیدند و پایمردی کردند تا این پرچم برافراشته، تا ملت ایران سرافراز و سربلند و نام ایران اسلامی جاودانه بماند. بیش از ۴۸ هزار از مردان مرد این ارتش، خلعت زیبای شهادت پوشیدند، ده‌ها هزار نفر به افتخار جانبازی رسیدند و بقیه هم از شاغل و بازنشسته، جوانان و پیشکسوتان بر سر پیمان خود ایستاده‌اند تا آنچه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) امر بفرمایند با پای سر اجرا کنند.

وی ادامه داد: هم‌اینک و در تمام ساعات شبانه‌روز همرزمان ما، در هوا، دریا و زمین، از اوج آسمان تا عمق دریا و از مرز‌های زمینی تا مدار ۲۰ درجه در اقیانوس‌ها مشغول پاسداری از این کشور عزیز هستند. شما براداران عزیز به چنین جمعی پا نهادید، مبارک‌تان باد پوشیدن لباس سربازی ارتش اسلام. مبارکتان باد پیوستن به جمع پاسداران استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ایمان، فداکاری، شجاعت و ازخودگذشتگی پیش‌نیاز پا گذاشتن در این راه نورانی است و دانش، ورزیدگی روحی و جسمی، فنون فرماندهی و رزم و توانایی به‌کارگیری بهینه فناوری بخشی از لوازم موفقیت است که ان‌شاءالله با عزم و اراده و همت شما و فرماندهان و استادان محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم یک بار دیگر در این مراسم عهدی را که منسوب به حضرت امیرالمومنین (ع) است، برای شما عزیزان تکرار کنم که ان‌شاءالله تا لحظه شهادت در قلب و جان ما حل شود؛ «ای مالک! من و تو هر دو سربازیم و چه نیکوست که عمرمان بر خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد و فردای قیامت در پیشگاه خداوند بزرگ، گلگون‌کفن و سپیدروی محشور شویم؛ ان‌شاءالله».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->